Prekių pirkimo, pristatymo ir grąžinimo taisyklės
Šios taisyklės nustato UAB 'Dianos linija' (toliau – Pardavėjas) ir pirkėjo (toliau – Pirkėjas) teises bei pareigas, kai sudaromos nuotolinės pirkimo–pardavimo sutartys elektroninėje parduotuvėje www.dishop.lt
1. Pardavėjo rekvizitai
- UAB 'Dianos linija
- Įmonės kodas: 303015792
- PVM mokėtojo kodas: LT100007637319
- Registracijos adresas: J. Basanavičiaus g. 11, LT-75138 Šilalė
- El. paštas: info@dishop.lt
- Tel. +37066618112
Prekių savybės, kainos ir apmokėjimas
- 2.1. Kiekvienos prekės pagrindinės savybės ir foto nuotraukos nurodytos prie prekės aprašymo svetainėje.
- 2.2. Visos prekių kainos pateiktos eurais su PVM.
- 2.3. Pristatymo išlaidos į prekių kainą nėra įtrauktos ir nurodomos atskirai užsakymo metu.
- 2.4. Už prekes galima atsiskaityti elektroniniu būdu per Paysera mokėjimų sistemą arba kitus nurodytus mokėjimo būdus bankiniu pavedimu.
- 2.5 Pirkėjas gali pirkti prekes Internetinėje parduotuvėje užsiregistravęs Internetinės parduotuvės sistemoje – t.y. susikūręs savo paskyrą arba neužsiregistravęs kaip svečias.
- 2.6 Pirkėjas, prisijungęs prie internetinės parduotuvės paskyros, gali matyti savo užsakymo būseną – ar užsakymas priimtas, supakuotas ir išsiųstas. Apie šiuos užsakymo etapus pirkėjas taip pat automatiškai informuojamas el. paštu pardavėjo sistemos siunčiamais pranešimais. Taip pat ten galima atsisiųsti PVM sąskaitą faktūrą už įsigytas prekes.
Prekių pristatymas
- 3.1. Užsakymai pristatomi Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje per 1–5 darbo dienas nuo apmokėjimo patvirtinimo, nebent prie prekės nurodytas kitoks terminas. Į kitas šalis plius 1-5 darbo dienos.
- 3.2. Pristatymo kaina priklauso nuo pasirinkto būdo ir šalies:
- Lietuva: Omniva paštomatai – 3,98 €;
- Latvija: Omniva paštomatai – 5,90 €;
- Estija: Omniva paštomatai – 6,90 €;
- Užsakant su pristatymu per kurjerį į namus, plius 2 €
- ES šalys (išskyrus Kiprą ir Maltą), Norvegija, Šveicarija per Lietuvos paštas – 13 € (vienai batų porai);
- ES šalys (išskyrus Kiprą ir Maltą), Norvegija, Šveicarija per Omniva – 25 € (vienai batų porai);
- Jungtinė Karalystė: Lietuvos paštas – 15 € (vienai batų porai).
- Kipras ir Malta – 26 € (vienai batų porai)
- 3.3. Vartotojui atsisakius pirkimo–pardavimo sutarties, grąžinamos tik pigiausio mūsų siūlomo pristatymo būdo išlaidos, kaip numato Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228¹¹(3) straipsnis. Jei Pirkėjas pasirinko kitą, brangesnį pristatymo būdą, šios išlaidos nekompensuojamos.
- 3.4. Prekių grąžinimo siuntimo išlaidas (siuntimą atgal Pardavėjui) apmoka Pirkėjas, išskyrus atvejus, kai prekė grąžinama dėl broko ar neteisingo pristatymo.
4. Teisė atsisakyti sutarties ir prekių grąžinimas
- 4.1. Pirkėjas turi teisę atsisakyti sutarties per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos, nenurodydamas priežasties, vadovaudamasis CK 6.228¹⁰ straipsniu.
- 4.2. Pirkėjas, nusprendęs atsisakyti pirkimo–pardavimo sutarties, gali apie tai pranešti atsiųsdamas laisvos formos pranešimą apie prekių grąžinimą el. paštu arba išsiųsdamas prekes per 'Omniva' paštomatą ar Lietuvos paštą, nurodydamas gavėjo el. pašto adresą info@dishop.lt, ir tai bus taip pat laikoma sutarties nutraukimo diena.
- 4.3. Grąžinama prekė turi būti nesugadinta, nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos, su visomis etiketėmis ir originalia nepažeista pakuote.
- 4.4. Jeigu prekės prekinė pakuotė (pvz. batų dėžutė) yra sugadinta ar praradusi komercinę išvaizdą dėl Pirkėjo veiksmų, nebūtinų prekei patikrinti, Pardavėjas turi teisę sumažinti grąžintiną sumą, atsižvelgdamas į prekės vertės sumažėjimą pagal CK 6.228¹¹(6).
- 4.5. Pinigai grąžinami ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų, į tą pačią sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas.
- 4.6 Grąžinant prekes, prie siuntos būtina pridėti užpildytą grąžinimo formą. Formą galima užpildyti ir atsispausdinti iš svetainės, arba užpildyti ranka ant popieriaus lapo, nurodant visą informaciją, pateiktą pavyzdinėje grąžinimo formoje (gražinimo data,pirkėjo vardas, pavardė, užsakymo numeris, telefono numeris, banko sąskaitos numeris iš kurios buvo mokėta, pirkimo data, sumokėta suma už grąžinamas prekes pinigų grąžinimui).
- 4.7 PVM sąskaita faktūra prekių grąžinimui NEREIKALINGA, pakanka 4,6 punkte išvardintos informacijos.
5. Atsakomybė ir ginčų sprendimas
- 5.1. Vartotojas atsako už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekei patikrinti (CK 6.228¹¹(6)).
- 5.2. Pardavėjas atsako už prekių kokybę, kaip tai numatyta CK 6.333 straipsnyje. Jei prekė nekokybiška, Pirkėjas gali reikalauti nemokamo pakeitimo, kainos sumažinimo ar pinigų grąžinimo.
- 5.3. Nesutarimai tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sprendžiami derybomis. Nepavykus susitarti, Pirkėjas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (A. Goštauto g. 12, 01108 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt)