SUTARTIES ATSISAKYMAS. PREKIŲ GRĄŽINIMO IR KEITIMO TVARKA
1.1 Pirkėjas, turi teisę nenurodydamas priežasties, atsisakyti sutarties, grąžindamas prekes ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo dienos.
1.2 Pirkėjas gali grąžinti prekes ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo Prekių pristatymo į paštomatą datos. Grąžinimo procese privaloma užpildyti Prekių Grąžinimo formą ir išsiųsti ją kartu su grąžinamomis Prekėmis adresu: Vilniaus EXPRESS MARKET Paribio paštomatas, Paribio g. 30B, Vilniaus m., Vilniaus m. sav., Vilniaus apskr., 7779, nurodant telefono numerį: +370 666 18112.
Grąžinimo formą galite užpildyti ir ranka ant paprasto popieriaus lapo – svarbu nurodyti visą reikiamą informaciją. Jei formos neįdėsite prie grąžinamų prekių, pinigų grąžinimas gali užtrukti ilgiau, nes teks papildomai laukti jūsų informacijos ir pagal ją identifikuoti prekę.
Išsiuntus Prekes, Omniva suteikia siuntai kodą, kurį suvedus Omnivos puslapyje: https://www.omniva.lt/siuntos-sekimas/# galėsite sekti jos buvimo vietą. Pinigai pervedami per 14 kalendorinių dienų, nuo prekių patekimo į mūsų nurodytą paštomatą dienos, tačiau įprastai, pervedame greičiau.
1.3 „Di Shop“ privalo grąžinti visus Pirkėjo sumokėtus mokėjimus už Prekes, išskyrus prekių pristatymo, pakavimo ir administravimo mokestį, kuris nėra įtrauktas į Prekių kainą, ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekių grąžinimo Pardavėjui dienos. Pinigai pervedami į tą pačią Pirkėjo banko sąskaitą iš kurios buvo atliktas mokėjimas.
1.4 Grąžinant ir/ar keičiant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
1.4.1 Prekė turi būti originalioje, nesugadintoje ir tvarkingoje pakuotėje;
1.4.2 Neviršyti nurodyto 14 dienų grąžinimo termino;
1.4.3 Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.);
1.4.4 Prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
1.4.5 Grąžinami batai turi būti švarūs, o jų padai – be purvo, akmenukų ar kitų nešvarumų.(Avalynę galima matuotis tik ant švaraus pagrindo);
1.4.6 Kartu turi būti sugrąžinami visi priedai, kurie buvo pridėti prie prekių kaip “dovanėlės”.
1.5 „Di Shop“ turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas ar keičiamas prekes, jeigu nesilaikoma 1.4 punkte nurodytų sąlygų. Pirkėjui reikėtų atkreipti dėmesį, kad pagal galiojančius teisės aktus, Pirkėjas, kuris yra vartotojas, yra atsakingas už prekių vertės sumažėjimą, jeigu tai įvyko dėl veiksmų, kurie nebuvo būtini prekių savybių, komplektiškumo ar veikimo nustatymui.
1.6 Pirkėjui tenka visos prekių grąžinimo išlaidos, jei prekės grąžinamos pagal šio skyriaus 1.1-1.5 punktus.
1.7 Batų priežiūros priemonės (pvz., aerozoliai, purškalai, kempinėlės,kremai ir kt.), kurių neįmanoma patikrinti ar jos buvo naudotos, įsigytos mūsų parduotuvėje, nėra priimamos grąžinti.