SUTARTIES ATSISAKYMAS. PREKIŲ GRĄŽINIMO IR KEITIMO TVARKA
1.1 Pirkėjas, turi teisę nenurodydamas priežasties, atsisakyti sutarties, grąžindamas prekes ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo dienos.
1.2 Pirkėjas privalo grąžinti prekes ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo datos. Grąžinimo procese privaloma užpildyti prekių grąžinimo formą ir išsiųsti ją kartu su grąžinamomis prekėmis adresu: Omniva Lietuva paštomatas, Vilniaus m., Paribio g. 30B (Express Market), nurodant telefono numerį: +370 666 18112.
Išsiuntus Prekes, Omniva suteikia siuntai kodą, kurį suvedus Omnivos puslapyje: https://www.omniva.lt/siuntos-sekimas/# galėsite sekti jos buvimo vietą. Pinigai pervedami per 14 kalendorinių dienų, nuo prekių patekimo į mūsų nurodytą paštomatą dienos, tačiau įprastai, pervedame greičiau.
1.3 „Di Shop“ privalo grąžinti visus Pirkėjo sumokėtus mokėjimus už Prekes, išskyrus prekių pristatymo, pakavimo ir administravimo mokestį, kuris nėra įtrauktas į Prekių kainą, ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekių grąžinimo Pardavėjui dienos. Pinigai pervedami į tą pačią Pirkėjo banko sąskaitą iš kurios buvo atliktas mokėjimas.
1.4 Grąžinant ir/ar keičiant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
1.4.1 Prekė turi būti originalioje, nesugadintoje ir tvarkingoje pakuotėje;
1.4.2 Neviršyti nurodyto 14 dienų grąžinimo termino;
1.4.3 Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.);
1.4.4 Prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
1.4.5 Pateiktas Prekės įsigijimo dokumentas;
1.4.6 Kartu turi būti sugrąžinami visi priedai, kurie buvo pridėti prie prekių kaip “dovanėlės”.
1.5 „Di Shop“ turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas ar keičiamas prekes, jeigu nesilaikoma 1.4 punkte nurodytų sąlygų. Pirkėjui reikėtų atkreipti dėmesį, kad pagal galiojančius teisės aktus, Pirkėjas, kuris yra vartotojas, yra atsakingas už prekių vertės sumažėjimą, jeigu tai įvyko dėl veiksmų, kurie nebuvo būtini prekių savybių, komplektiškumo ar veikimo nustatymui.
1.6 Pirkėjui tenka visos prekių grąžinimo išlaidos, jei prekės grąžinamos pagal šio skyriaus 1.1-1.5 punktus.
1.7 Jeigu grąžinama gamykliškai nekokybiška Prekė, prekių siuntimo ir grąžinimo išlaidas Pirkėjui atlygins Pardavėjas.