SUTARTIES ATSISAKYMAS. PREKIŲ GRĄŽINIMO IR KEITIMO TVARKA
1.1 Pirkėjas, turi teisę nenurodydamas priežasties, atsisakyti sutarties, grąžindamas prekes ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo dienos.
1.2 Pirkėjas gali atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties išsiųsdamas prekes per \u201eOmniva\u201c paštomatą arba Lietuvos paštą ir siuntos gavėjo el. pašto lauke nurodydamas adresą info@dishop.lt. Tokia prekių išsiuntimo data laikoma aiškiu pirkėjo pranešimu apie sutarties atsisakymą ir yra traktuojama kaip sutarties nutraukimas pagal CK 6.22810 straipsnį. Grąžinimo procese privaloma užpildyti Prekių Grąžinimo formą ir išsiųsti ją kartu su grąžinamomis Prekėmis adresu: Vilniaus EXPRESS MARKET Paribio paštomatas, Paribio g. 30B, Vilniaus m., Vilniaus m. sav., Vilniaus apskr., 7779, nurodant telefono numerį: +370 666 18112.
Grąžinant prekes, prie siuntos būtina pridėti užpildytą grąžinimo formą. Formą galima užpildyti ir atsispausdinti iš svetainės, arba užpildyti ranka ant paprasto lapo, nurodant visą informaciją, pateiktą pavyzdinėje grąžinimo formoje (gražinimo data,pirkėjo vardas, pavardė, užsakymo numeris, telefono numeris, banko sąskaitos numeris iš kurios buvo mokėta, pirkimo data, sumokėta suma už grąžinamas prekes pinigų grąžinimui). PVM sąskaita faktūra prekių grąžinimui NEREIKALINGA.
Išsiuntus Prekes, Omniva suteikia siuntai kodą, kurį suvedus Omnivos puslapyje: https://www.omniva.lt/siuntos-sekimas/# galėsite sekti jos buvimo vietą.
1.3 Pardavėjas grąžina visus Pirkėjo sumokėtus mokėjimus už Prekes, ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų. Pinigai pervedami į tą pačią Pirkėjo banko sąskaitą iš kurios buvo atliktas mokėjimas.
1.4 Grąžinant ir/ar keičiant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
1.4.1 Prekė turi būti originalioje, nesugadintoje ir tvarkingoje pakuotėje;
1.4.2 Neviršyti nurodyto 14 dienų grąžinimo termino;
1.4.3 Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.);
1.4.4 Prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
1.4.5 Grąžinami batai turi būti švarūs, o jų padai – be purvo, akmenukų ar kitų nešvarumų.(Avalynę galima matuotis tik ant švaraus pagrindo);
1.4.6 Kartu turi būti sugrąžinami visi priedai, kurie buvo pridėti prie prekių kaip “dovanėlės”.
1.5 „Di Shop“ turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas ar keičiamas prekes, jeigu nesilaikoma 1.4 punkte nurodytų sąlygų. Pirkėjui reikėtų atkreipti dėmesį, kad pagal galiojančius teisės aktus, Pirkėjas, kuris yra vartotojas, yra atsakingas už prekių vertės sumažėjimą, jeigu tai įvyko dėl veiksmų, kurie nebuvo būtini prekių savybių, komplektiškumo ar veikimo nustatymui.
1.6 Pirkėjui tenka visos prekių grąžinimo išlaidos, jei prekės grąžinamos pagal šio skyriaus 1.1-1.5 punktus.
1.7 Batų priežiūros priemonės (pvz., aerozoliai, purškalai, kempinėlės,kremai ir kt.), kurių neįmanoma patikrinti ar jos buvo naudotos, įsigytos mūsų parduotuvėje, nėra priimamos grąžinti. Taip pat išpakuotos kojinės ar kitos prekės.
1.8 Jeigu prekės prekinė pakuotė (pvz. batų dėžutė) yra sugadinta ar praradusi komercinę išvaizdą dėl Pirkėjo veiksmų, nebūtinų prekei patikrinti, Pardavėjas turi teisę sumažinti grąžintiną sumą, atsižvelgdamas į prekės vertės sumažėjimą pagal CK 6.228¹¹(6).
Svarbu: Neįdėjus užpildytos grąžinimo formos, pinigų grąžinimas gali užtrukti, kol bus gauta iš siuntėjo užpildyta grąžinimo forma ir identifikuota grąžinta siunta.